Kinderen spenderen veel teveel tijd aan het staren naar schermen. Het is een wereldwijd probleem dat ons allemaal bezighoudt. Deze internationale campagne promoot kinderen om weer lekker buiten te gaan spelen, net zoals wij toen we klein waren. De zwart-wit fotografie staat niet alleen symbool voor de nostalgie (buitenspelen), maar de speelse typografie komt zo op de voorgrond te staan.
De typografie is zo ontworpen dat kinderen zich aangesproken voelen. Het handschrift lijkt erg op dat van henzelf.
The term #outsider is bedoeld als een positief begrip om te gebruiken op social media. Kinderen kunnen zo elkaar op een positieve manier beïnvloeden; Niet de hele dag naar een scherm staren, maar buiten spelen en contact maken in het echte leven.
Klant
- Sire
Middelen
- Campagne
- Typografie
- Sfeerbeeld
Disciplines
- Grafisch
- Fotografie
Deliverables
- Positionering
- Identiteit
Interesse gekregen?
Vind je dit project interessant en kan ik iets voor jou betekenen? Neem dan contact met mij op via hello@clairevolger.nl of bel naar +31 6 23 93 35 32.